Whiplash ... Recenze ... Live
Nejnovější

Recenze:
ASMODEUS
MALIGNANT TUMOUR
MORTIFILIA
TERROR
NASTY RATZ

Recenze - live:

CANNIBAL CORPSE
HARLEJ
BASINFIREFEST 2014
HARLEJ

Rozhovory:
IMODIUM
NASTY RATZ
ABRAXAS
TONDA RAUER
D.O.P.

Články:
FESTIVALY A ROZHOVORY
BRUTAL ASSAULT TOUR 2012
ČERNÁ DÍRA XXXII.
ČERNÁ DÍRA XXXI.
VZPOMíNKY NA VADER

Nejčtenější

Recenze:
MASTURBACE
24.10.2006 | 16418 x
CALES
22.10.2006 | 13897 x
HARLEJ
05.10.2006 | 13421 x
HARLEJ
29.10.2006 | 13327 x
FORGOTTEN SILENCE
22.08.2006 | 13311 x

Recenze - live:
NOC PLNÁ HVĚZD
03.08.2006 | 34321 x
ARAKAIN, PANDEMIA
25.12.2006 | 14352 x
KORPIKLAANI a další
08.11.2006 | 14202 x
BRAINWASHING FEST
04.05.2006 | 14189 x
SSOGE, ENDLESS
24.01.2007 | 13897 x

Rozhovory:
MILOŠ "DODO" DOLEŽAL
06.11.2006 | 17472 x
HARLEJ
31.10.2006 | 17437 x

Články:
MASTERS OF ROCK 2007
13.01.2007 | 15713 x
ČERNÁ DÍRA XXIX.
18.12.2007 | 14656 x

 Whiplash
Počet recenzí: 1705
Počet recenzí-live: 235
Počet rozhovorů: 230
Počet článků: 98
Počet skupin: 1071
Počet odkazů: 92
SLASH, HENTAI CORPORATION

8.6.2010 Praha, Tesla Aréna



„Když Slash hraje na svou kytaru, je to jakoby promlouvala k tisícům posluchačů“ (John S.)

Za neobyčejného dne, kdy silný déšť střídala duha, jsem se vydal do malé TESLA Arény, abych konečně na vlastní oči spatřil jednoho z obrů Rock 'N' Rollové historie. Takřka „obyčejný“ chlapík ve svém typickém cylindru, ukojil svou brilantní hrou doslova nadrženou Prahu, jenž jednoznačné prahla po líbivých tónech jeho Gibsonky. I když se TESLA netěšila zrovna hojných zástupů fans, jsem přesvědčen, že na atmosféře to nebylo znát. Vedle (pro SLASHE) typických motivů lebky se zkříženými hnáty, bylo jasně vidět, že většina stále nezapomněla odkud ona rocková star vzešla.
A tak se slzou v oku jsem si povzdechl, hledíc na logo pistolí opředených růžemi, jenž bylo na tričkách většiny. Přesto jsem hned neházel flintu do žita, poněvadž vidina toho, že zaslechnu staré dobré fláky GUNS byla veliká. Proto po několika minutách nic neřeším a nedočkavě stepuji před halou. Všechna ta úskalí, v podobě nepříjemného deště a šacování, se na konec vyplatila. Za strojového uvítání se vprostřed pódia zjevil přebal eponymního alba a spanilá jízda mohla začít. Úvodní track „Ghost“ mě dostal do varu, za ním následoval „Mean Bone“ z projektu SNAKE PIT a pak už jen muselo srdce plesat, když SLASH zavzpomínal na opilecké dýchánky s hitovkou „Nightrain“. Bylo jasně vidět i slyšet, že songy z „Appetite For Destruction“ jsou stále živé, poněvadž Saul nezapomněl ani na takové kousky jako: „Sweet Child O' Mine“, či přídavkovou „Paradise City“. Ale protože to byl večer především SLASHovi sólové desky, tak v setu samozřejmě nemohli chybět věci: „Back From Calli“, „By the Svord“ (ta se dočkala velmi kladné odezvy) „Nothing To Say...
Většinu pecek odzpíval Myles Kennedy, který tak musel znovu všechny přesvědčit o tom, jak univerzální vokál má. Navíc ke svému vystoupení přidal notnou dávku avantgardy, čímž publikum určitě dobře pobavil. Byl to zkrátka večer plný plusů a nemohl to změnit ani fakt horšího zvuku. Vždyť Pan kytarista se vytasil s tím nejlepším, co měl ve svém repertoáru. I proto Hendrixovské hraní za zády a téma Goodfathera byly opravdovými bonusy k úžasné show. Ať už mé tvrzení, že:

„SLASH je bezesporu jedním z nejlepších kytaristů na světě.“
zní jakkoliv zaujatě, onen večer musel před jeho ekvilibristikou nejeden divák smeknout.

Seznam skladeb:
1. Ghost (SLASH)
2. Mean Bone (SNAKE PIT)
3. Nightrain (GN'R)
4. Back From Cali (SLASH)
5. Dirty Little Thing (VELVET REVOLVER)
6. Beggars And Hangers On (SNAKE PIT)
7. Nothing To Say (SLASH)
8. Civil War (GN'R)
9. Sucker Train Blues (VELVET REVOLVER)
10. Starlight (SLASH)
11. Godfather Theme
12. Sweet Child O’Mine (GN'R)
13. Rise Today (ALTER BRIDGE)
14. By The Sword (SLASH)
15. Slither (VELVET REVOLVER)
16. Communication Breakdown (LED ZEPPELIN)
17. Paradise City (GN'R)


http://www.youtube.com/watch?v=u7X_w4Lp2qc
http://www.youtube.com/watch?v=i4Z3d6OfpL8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=7inbMzm9eTg


zpět
Recenze přečtena: 3142x         Autor: Jiří Marek